Siemens S65: first look



Looks like Siemens will soon announce a killer business phone (CeBIT is their usual time to do that…). Here’s what they say about the S65:

“A skilful professional – the new Siemens S65. With a full suite of business software, integrated 1.3 megapixel camera, extra large color screen, and a massive 32MB of memory, the sharp-styled S65 is perfect for busy professionals looking for a powerful phone with a great design.”

I suspect bluetooth will come naturally so there’s no need for an extra mention. I hope they also feature some kind of memory card to hold those pictures.

More details as I can get them….

5 thoughts on “Siemens S65: first look

  1. Pingback: DeveloperZen.com
  2. Pingback: DeveloperZen.com
  3. Ja, gebt es mir! Noch eine stromziehende Kamera, die dafür sorgt, daß ich das dumme Ding am Werkstor abgeben muß, und ein fettes, akkuentladendes Farbdisplay, das mich zweimal die Woche an die Steckdose kettet. Bluetooth – das ist noch nützlich. Der Rest ist Dreck.
    —–

  4. Ja, gebt es mir! Noch eine stromziehende Kamera, die dafür sorgt, daß ich das dumme Ding am Werkstor abgeben muß, und ein fettes, akkuentladendes Farbdisplay, das mich zweimal die Woche an die Steckdose kettet. Bluetooth – das ist noch nützlich. Der Rest ist Dreck.
    —–

Comments are closed.